Güne nasıl başlıyorum ? || Mim

Güne nasıl başlıyorum ?



    Merhaba , bu harika mim bir süredir beni bekliyordu. Deli Kızın Bohçası blogunun sahibesi sevgili Derya beni mimlemişti. Benim günlerimin hepsi birbirinden farklı geçtiği için nasıl yazıya döksem karar veremediğim için cevap vermem biraz uzun sürdü:)) Derya'nın yazısını okumak için buraya tıklayınız...


   Ben iki çocuklu bir anneyim. Yıllar önce çalışıyor olsam da artık bir ev hanımıyım. Oğlum üniversite 2 de farklı bir şehirde okuyor. Bu nedenle hafta içi bizimle birlikte değil. Cuma eve geliyor pazartesi ise gidiyor. Kızım ise lise sonda okuyor. Üniversiteye de hazırlandığı için çok yoğun. Hafta içi saat 5 e kadar okulda dersleri var. Cumartesi de öğlene kadar okulda. Böyle olunca çok yoruluyor. Eşimde özel sektörde çalıştığı için sadece hafta içi değil cumartesi de öğlene kadar çalışıyor . Mesai saatleri de yeterli gelmiyor 24 saat telefonu açık ihtiyaç duyulduğunda hazır bekliyor. Durum bu olunca da har gün farklı geçiyor bizim evde.

  Ortalama bir gün nasıl geçer bizim evde yazmaya çalışacağım...

Güne nasıl başlıyorum ?


  Her sabah 7:00 da çalan alarm sesi ile uyanıyorum. Benim en yorgun olduğum saatler sabah saatleri oluyor. Yataktan dışarıya kendimi zor atıyorum. Kızıma seslendikten sonra mutfağa gidiyorum. İlk yaptığım tiroit ilaçlarımı içmek oluyor. Benim tiroitlerim alındığı için artık ömür boyu bu ilaçlara mahkumum. Başta sürekli ilaç içmek zor gelse de zamanla alışıyor insan.. İlaçları aldıktan sonra yaklaşık bir saat bir şey yemiyorum. Bu nedenle sadece eşime ve kızıma kahvaltı hazırlıyorum. Eşim ve kızım yarım saat ara ile çıkıyorlar evden. Sonra bütün ev bana kalıyor:)))

Güne nasıl başlıyorum ?


   Yalnız kalınca kahvemi yapıyorum. Enerjimin artması için sabah kahvesinden güzeli olmuyor. 1 saat kadar kahvemi içerken kitap keyfi yapmayı seviyorum. Kendim ile başbaşa kaldığım bir zaman . Daha sonra kahvaltı ve rutin sabah işleri .... Hava güzelse yürüyüş yaparım canım çıkmak istemiyorsa evde egzersiz yaparım. Sevgili Derya'nın bir de spor blogu var. Oradan kişiye özel spor programı kazandım ve bu sıralar Derya'nın benim için yaptığı programı takip ediyorum. Siz de www.deryaninsporgunlugu.com takip ederek forma girebilir benim gibi kişiye özel program kazanabilirsiniz ;))

    Günün bir kısmı da blog ve instagram sayfan için resim çekmek, kitap yorumlarını hazırlamak ve blog ziyaretleri ile geçiyor. Sevgili blogger arkadaşlarım itiraf ediyorum bir kaç aydır kendi blogum için bile zor yazı yazıyorum , blogları da tam olarak gezemiyorum. Çok yoğunluk ve koşturmaca var bu arada. Evin iç ve dış işleri, çocukların okulları , belgeleri , toplantıları... gibi işler hep benim üzerimde olduğu için evde oturmaya vaktim kalmadı.
Güne nasıl başlıyorum ?


  Kısacası güne yorgun başlasam da koşturmaca arasında enerim artıyor ve bir şekilde güne devam ediyorum...

Güne nasıl başlıyorum ?


   Siz güne nasıl başlıyorsunuz? Benimle paylaşırsanız sevinirim:))



                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Harika bir yazi tesekkür ederim hemen paylasacagim. Resimlere bayildim bu arada 😊

    YanıtlaSil
  2. Troit problemleri fazlalasti mi ne?🤔Ne de hos bir mim yazisi olmus.Ellerine saglik😊💙

    YanıtlaSil
  3. Yoğun bir programım vardı. Senin gibi troid ilaçları kullanıyorum.
    Ben bir çaycıyım. Çayın hemen her türünü içiyorum. İnşallah o konuda iyi bir tadımcı olma yolundayım.
    Bu sene kendimde yorgunluk hissedince okula ve fotoğraf saha çalışmalarına ara verdim.
    Boş bulduğum her vakti, ya ders - ps- çalışıyorum ya fotoğraf veya ilgimi çeken konularda video izliyorum..

    YanıtlaSil