Alışveriş günlükleri # 9

Alışveriş günlükleri

   Hafta sonları ufak tefek alışveriş yapıyorum fakat bu alışverişler az olduğu için ayrı ayrı post yerine biriktirip yazmaya karar verdim. Bazen bir şey almayı düşünmesem de göze hoş gelen ya da görünce "aaaa buna ihtiyacım vardı , tamamen unuttum. Şimdi alayım, hazır görmüşken" ya da bu da çok güzelmiş bir demeyeyim deyip aldığım bir çok ürün oluyor. Sizin de oluyordur mutlaka. Bir şey almayacağım , sadece gezeceğim deyip girdiğimiz mağazadan ufak da olsa bir ürünle çıktığımız. İşte o ufak tefek aldıklarımı sizlerle paylaşayım dedim bu sefer:)))
,

Gratis şampuanlar. Marketten belli bir miktar alışveriş yapınca 5 tl ye düşüyorlardı ben de bu ürünü kullanıp memnun kalmıştım. Bu nedenle üç tane alıp stok yaptım.



  Yves Rocher mağazalarında %50 indirim varken oğlun için Pure System gözenek arındırıcı, matlaştırıcı tonik almaya girdim. Bu üründen daha önce üç kutu bitirdi ve memnun kalınca biz de yedekledik. İndirimi görünce kendime de vücut losyonu aldım. Evidence parfümü çok severek kullanıyorum. Onun kokusunda olunca hiç kaçırmadım.

Alışveriş günlükleri


Fusswohl Ayak Çatlak Bakım Köpüğü reyonların arasında dolaşırken gözüme ilişti. Bu ürünü eşim için aldım. İşe yarayıp yaramadığını bilmiyorum. Sonuçlarını sonuçlarını eşim kullanınca sizler ile paylaşırım.

Alışveriş günlükleriAlışveriş günlükleri

  RDL Clean&Care göz temizleme pedi: bu ürün de ihtiyacım olmadığı halde görünce denemek için aldığım ürünler arasında. İşe yararsa uygun fiyatı ile gönlüme taht kurabilir bu ürün.

Alışveriş günlükleri


8*4 modern Charme roll-on: Bazı ürünleri mutlaka stok yaparım. Çünkü ne zaman biteceği veya lazım olacağı bilinmez. Roll-onlar da mutlaka benim banyo dolabımda stok olarak bulunurlar. Kampanya dönemlerinde alırım ve etrafımdakilere hediye etmeyi ve farklın kokuları bulundurmayı severim. Bu ürün de stoğumda  yerini aldı.

Alışveriş günlükleriAlışveriş günlükleri


Bu minik şık kutu ise seyahat için aldığım manikür seti. Çok şık ve kullanışlı. Üstelik her an yanımda.

Alışveriş günlükleri


Pantene Argan Elixir yağ terapisi yine eşim için aldığım ürünlerden bir tanesi. Saça çok yönlü bakım sağlayarak besliyor. Üstelik çok hoş kokuyor.

Alışveriş günlükleriAlışveriş günlükleri


Rossmann dan aldığım 0.5 cam genişliğinde lastikler ise çok uygun fiyata denk geldi. Ne için aldığımı sorarsanız okunacak kitaplarımı yerleştirdiğim raflarım için aldım. Rafların arasında boşluklar olunca kitaplar yere düşüyordu. Ben de lastikler ile kitap tutucu yaptım ve güzel de oldu hani:))

Alışveriş günlükleri


  Şimdiye kadar kullandığım göz kremlerimden memnun kalmadım. En son kullandığım estee lauder revitalizing supreme beyaz noktalar oluşturdu. Bir ürünü satın almadan önce tester istiyorum denemek için ama maalesef vermiyorlar. Denemeden alınca da cildime uymuyor verdiğim paralar da havaya gidiyor. Ucuz değiller .... Ben de Douglas'a gidip Lancome testerlerından istedim denemek için. Göz için yokmuş ellerinde fakat yüz ve boyun için olan testerını verdiler sağ olsunlar. Şimdi bunu deneyeceğim. Sizin önerebileceğiniz bir marka var mı? Varsa belirtirseniz sevinirim.


Bir alışveriş yazım daha bitti. Bir sonrakinde görüşmek üzere......








                              

Yorum Gönder

0 Yorumlar