Yves Rocher Moment de Bonheur L'eau EDT


Akdemir's Home


    Tam yaz için ideal bir koku buldum. Yves Rocher Moment de Bonheur L'eau EDT . Yaz bitmeden doyasıya tadını çıkartalım. Açık hava , yürüyüş ve mis gibi kokular.... Yaz için tenimde ağırlık yapmayacak , hafif ve çiçeksi kokulardan hoşlanıyorum. Bu kokuyu ise ülkemize giriş yaptığında Yves Rocher mağazasında denemiş ve bayılmıştım. Bie EDT ye göre fiyatı pahalı gelmişti ve doğum günümü bekledim almak için. Nihayet kavuştum ve doya doya kullanıyorum.....

Akdemir's Home

Bergamut , elma, mayıs gülü, virjinya sediri ile çiçeklerin büyüleyici renklerini ve kokularını harmanladığından bahsetmiş yves Rocher internet sitesinde. Beni ise mağazada ilk gördüğümde çeken rengi oldu. Bu renk yeşi,le bayılıyorum. Hele de parfümde olunca bu rengi bazen denemeden bile aldığım oldu. - Bu tür alışverişlerimin bazıları hüsranla sonuçlandı:( -  Moment de Bonheur L'eau  da ise renk haricinde kokusuna da bayıldım. Umarın uzun süre raflarda olur. Daha önce yine yves Rocher dan Ming Shu isimli parfümü denemiş ve kokusuna bayılmıştım. İkinci şişeyi alamadan piyasadan kaldırdılar. Hafif çiçeksi ve insanı canlandırıcı kokuları  bulmak zor oluyor.  

Akdemir's Home

Moment de Bonheur L'eau  Edt olduğu için yine uzun soluklu dayanmıyor. Fakat tam yaz kokusu olduğu için 3-4 saatte bir parfümü kullanarak taze ve rahatlamış hissedebilirsiniz.
Akdemir's Home


Yorum Gönder

0 Yorumlar