Trnd ile Bepanthol Cilt Bakım Kremi Deneyimi

Akdemir's Home


Merhaba; trnd nin yeni projesi için anket davetiyesi geldiğinde çok sevindim. Çünkü gönderecekleri ürün 60 yıllık bir geçmişe sahip Bepanthol Cilt Bakım kremi idi. Bu projeye sadece 1000 kişi katılacaktı ve ben de bu 1000 kişi içerisinde olduğumu öğrenince çok sevindim. Bana kargo gönderildiğini öğrenmemle kapının çalması artarda oldu. trnd ekibi gerçekten çok hızlı. Düşünsenize kargo gönderildiğini öğreniyorsunu ve anında kargo kapınızda! Bundan daha büyük mutluluk olabilir mi?

Kargomun içerisinden bana 100 mg Bepanthol krem , çevrem ve ailemle paylaşmam için 40 adet 3,5 mg lık minik deneme boyları çıktı. Bu kadar bol numuneyi göreünce mutlu oldum. Daha fazla insana ulaştırabilecektim.
Akdemir's Home

Bepanthol krem koruyucu, renklendirici ve parfüm içermiyor. Bu nedenle en hassas ciltler bile gönül rahatlığı ile kullanbilirler. İçerdiği Pro-Vitamin B5 ile etkin bakım sağlıyor. Su bazlı yapısı sayesinde kolayca sürülüyor ve hızla emiliyor.  Pul pul dökülen, kızaran, çatlayan, gerginleşen bölgelere kaybettikleri nemi geri kazandırmayı vaat ediyor.

Akdemir's HomeAkdemir's Home

   Hassas ve alerjik bir cildim var benim. Bu ürünü gönül rahatlığı ile kullandım. Herhangi bir yan etki oluşmadı. Çok az bir miktarı bile yetiyor. Fazla alırsanız cildinize yedirmekte zorlanabilirsiniz.( su içinde yağ emülsiyonundan oluştuğu için ) Kuruyan ve gerilen ellerime sürdüm anında bir rahatlama oldu. Aynı zamanda bu kremi yüzünüzde de kullanabilirsiniz. Kendisi makyaj bazı olarak harika...
Akdemir's Home

   Kullanım ömrü ambalajı açıldıktan sonra 24 ay. Benim cildimle uyum gösterdi ve çok memnunum. Rahatlıkla sevdiklerime ve sizlere tavsiye edebilirim.  (Ufak bir hatırlatma yapayım , alerjik yapısı olanlar ürünü kullanmadan önce içeriğini inceleyip kontrol etsinler.Hiçbir ürünü içeriğini kontrol etmeden almayın. )

    Deneme boylarının yarısından fazlasını dağıttım bile. Kullanlar çok memnun olduklarını söylediler. Şimdi kalanlar da dağıtacağım:)))



                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

0 Yorumlar