Dior Purifying Foaming Cleanser || İnceleme

Akdemir's Home

 Merhaba, yaklaşık 5-6 aydır kullandığım ve çok memnun kaldığım temizleyicimi sizlerle paylaşmak istiyorum bugün. Dior Purifying  Foaming Cleanser. Normal ve karma ciltler için makyajı temizleyen ve kirlerden arındıran yumuşak kıvamlı , köpüren krem yapıda bir temizleyici.

Akdemir's Home
   Bu temizleyiciyi kullanmadan önce farklı markalara ait farklı temizleyiciler kullandım. Fakat bir çoğu cildim ile uyumlu görünmesine karşılık kuruma ve germe yaptı. Bu temizleyiciyi kullandıktan sonra böyle bir rahatsızlığım olmadı ve çok memnunum. Bana göre tek eksi noktası fiyatı. Çoğu temizleyiciye göre fiyatı yüksek. Bu nedenle kampanya ve indirim dönemlerinde almak daha mantıklı.
 
 İçerdiği kristal zambak çiçeği özü ile cilt mat , temizlenmiş ve tazelenmiş oluyor. Hafif ve rahatsız etmeyen bir kokusu mevcut.
Akdemir's Home

  Islatılmış cildimize hafif masaj yaparak uyguluyoruz ve arkasından ılık su ile duruluyoruz. Arasından cildimize uygun nemlendirici veya losyonumuzu uyguluyoruz.

   Sonuç olarak ben bu üründen son derece memnunum. Bittiği zaman ve indirime girince yenisini mutlaka alacağım:))

Yorum Gönder

0 Yorumlar