Yves Rocher Comme une Evidence keyfi....


Yves Rocher


Merhaba; bu benim ilk kozmetik yazım olacak. O yüzden kusurum olursa affola.... Evidence ile tanuışana kadar parfüm değiştirdim. İmzam  diye niteleyebileceğim parfümüm pek olmadı. Fazlası ile değişiklikten hoşlanıyorum sanırım. 


Yaklaşık üç yıl önce Yves Rocher ile tanıştım. Bütün parfümlerini deneyip kokusu bana en yakın olan Comme une Evidence 'te karar kıldım. Zarif, çiçeksi ve odunsu olarak tarif ediliyor sitesinde. Çiçeksi özelliği daha baskın ve tam benim sevdiğim gibi. Menekşe , inci çiçeği, gül ve paçuli içeriyor. İçerisinde hayvansal bileşen bulunmuyor.  Hafif ve etkileyici. Artık benim imza parfümüm Evidence diye rahatlıkla söylüyorum. Tek parfümle yetinmem ancak özel zamanlarda kullandığım şimdilik tek parfüm diyebilirim. 

Yves Rocher


   Kokusu çok kalıcı olmasa da hemen uçtuğunu da söyleyemem. Muhtemelen bir süre sonra burnumuz kokuya alıştığı için almamaya başlıyoruz. Zarif, ince , çekici bayanların kokusu Evidence....

   Doğum günümüze özel Yves Rocher'ın  dört al iki öde kampanyasında alıyorum parfümlerimi . Hem bol çeşit oluyor hem de fiyatı daha uygun oluyor. Benden söylemesi.....

Yves Rocher mağazalarında 50 ml ve 100 ml 'lik iki boyu bulunmaktadır. Fiyatlarına bakmak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar