Meyveli Kalp Pandispanya

Akdemir's Home

Merhaba;
Hafta sonu çocuklar da evde iken hep birlikte pasta yapalım dedik. Hem kolay hem de lezzetli olsun istedim. Bu şu an diyette olduğum için pastadan yiyemeyeceğim. Umarım çocuklar severler. Yaza doğru bu pandispanyanın farklı çeşitlerini de yapmaya çalışacağım. Bu ben tadına bakamadığım için kızımın istekleri doğrultusunda yapıldı. Pandispanyanın üzerine tart jöle dökmeden resmini çekseydim daha net bir görüntü
olabilirdi. Kusura bakmayın çünkü unuttum. Jöleyi döktükten sonra aklıma geldi. Sanırım bu dönemdeki atroidi durumu biraz beynimi de etkiledi:))

Gelelim bu kolay ve lezzetli pasta tarifine:

Pandispanya Malzemeleri:
*3 yumurta
*2 kahve fincanı şeker
*2 kahve fincanı un
*1 paket vanilin
*1 paket kabartma tozu
*1 tutam portakal kabuğu
Üzerine:
*Krem şanti
*Armut
*Muz
*Tart Jöle

Yapılışı:

Akdemir's Home

Pandispanya hamurunu hazırladıktan sonra soğuk fırına koyuyoruz ve fırının ısısnı 160 dereceye ayarlayıp pişiriyoruz.

Akdemir's Home

Pandispanya soğuduktan sonra kalıptan çıkartıyoruz. Ben pratik olsun diye marketlerde hazır tüpler içerisinde sıkılmaya hazır kerm şantilerden aldım. Siz istediğiniz gibi yapabilirsiniz. Kremasını her tarafına kızım eşit miktarda ve kendi zevkine göre sıktı. Meyveleri de ince ince kesip pandispanyanın kenarlara armutları ortasına ise muzları yerleştirdik. En üzte ise meyveler kararmasın diye tart jöleyi üzerindeki tarife göre hazırlayıp ince bir şekilde yayıyoruz. Pastamız hazır. Buzdolabında biraz dinlendirdikten sonra hazırdır.
   Afiyet olsun:))
Akdemir's Home


Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık...
    Çocuklarla birlikte yapmak daha da keyifli olmuştur... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çocuklar ile birşeyler yapmaya bayılıyorum.

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık...
    Çocuklarla birlikte yapmak daha da keyifli olmuştur... :)

    YanıtlaSil