Havlu İşleme

Akdemir's Home

    Yarı yıl tatili geldi , hatta bitiyor bile . Çocuklar bu sürede dinlendiler,  oynadılar ders tekrarı( ?) yaptılar. Bu süreçte farklılık olsun diye aklıma kızımla birlikte havlu işleyebileceğimiz geldi. İşleme benim çocukken çok hoşuma giderdi. Her işleme ayrı bir tablodur, üstelik el emeği ile ortaya çıkınca daha da bir değerli oluyorlar. Neysa ben malzemeleri aldım almasına da kızım yapmak istemedi. Hevesim kursağımda kaldı.
Şimdi ki nesil bizden çok farklılar. Olmaz dediler miydi iş bitiyor. İşleme de bana kaldı velhasıl....

   
Akdemir's Home

Kızımın isteği ile kuş motifini seçtik. Kitabı  Hobi Dünyası'nda görüp almıştım. Tuva Yayıncılık'ın çok güzel bir kitabı. Farklı bordür modelleri mevcut. Model belli olduktan sonra ona uygun reklerde iplerimizi de hazırladık. Havlu ise sandıktan çıktı. Hediye geldiği için oraya koymuştum. Zamanı geldi diyerek başladık işlemeye.  İplerle motiflerin dansı sonucu harika bir iş çıktı ortaya. Bu tarz işler çok kullanışlı mı arası şaibeli ancak uğraşı terapisi olarak çok güzel bir yöntem . Üstelik ortaya çıkan şaheserin seyredilmesi ile ayrı bir zevk....
Akdemir's Home

Paylaşmak istediğiniz motif resimlerinizi gönderirseniz severek paylaşırım. Sevgilerle.....

Yorum Gönder

0 Yorumlar